ZLATÝ DÉŠŤ SLEV JE TADY  💛 SLEVY AŽ 65 % ☔ Bude kapat, nebo rovnou pršet?
Partner of Notino

Možnosti dopravy a způsoby platby

Všechny zásilky expedujeme do 24 hodin v pracovní dny. U všech zásilek nad 1300,- Kč je poštovné ZDARMA.

Možnosti doručení

Možnosti platby

Možnosti dopravy

Osobní odběr na naší prodejně

Zboží si můžete vyzvednout přímo v naší prodejně Flagranti v Ostravě. Kde nás najdete?

Otevírací doba a možnost vyzvednutí 9:00 – 15:30

Cena za osobní odběr na naší kamenné prodejně:
  • Zdarma
  • Možnost platby hotově i kartou

Po přijetí objednávky vám emailem nebo telefonicky potvrdíme, že je zboží připraveno k vyzvednutí.

Česká pošta – balík do ruky

Nákup nad 1300 Kč - poštovné ZDARMA v rámci celé ČR

Zásilku odešleme na Vámi zvolenou dodací adresu. V případě nezastižení adresáta zanechá pošta ve schránce výzvu k vyzvednutí zásilky.

Chcete mít svou zásilku pod kontrolou? Využijte novou mobilní aplikaci České pošty na online sledování zásilek >> POŠTA ONLINE.

Česká pošta – balík na poštu

Zásilky lze zaslat Českou poštou jako Balík na poštu - Dodání zboží do 24 hodin od podání v rámci České republiky.

Nákup nad 1300 Kč - poštovné ZDARMA v rámci celé ČR

Zákazník si musí zkontrolovat, zda jeho dodací pošta tuto službu podporuje. Zásilku odešleme na Vámi zvolenou poštu. Pošta vás informuje o možnosti převzetí zásilky sms nebo emailem.

Chcete mít svou zásilku pod kontrolou? Využijte novou mobilní aplikaci České pošty na online sledování zásilek >> POŠTA ONLINE.

Česká pošta – balík do balíkovny

Vyzvednutí balíku v síti Balíkoven dle vašeho výběru s rychlejším odbavením a možnosti platby kartou. Pošta vás informuje o možnosti převzetí zásilky sms nebo emailem. Platí jen pro zásilky do 20 kg.

Nákup nad 1300 Kč - poštovné ZDARMA v rámci celé ČR

Chcete mít svou zásilku pod kontrolou? Využijte novou mobilní aplikaci České pošty na online sledování zásilek >> POŠTA ONLINE.

GLS Kurýr a GLS Parcelshopy

Dodání zboží do 24 hodin od podání v rámci České republiky. Zboží si můžete nechat přivést na vámi určenou adresu kurýrem nebo vyzvednout přímo na výdejním místě GLS Parcelshopu.

Podívejte se, kde je vaše nejbližší pobočka

Nákup nad 1300 Kč - poštovné ZDARMA v rámci celé ČR

Kde se právě nachází moje zásilka?

Na webové stránce ZDE zadejte do pole číslo vašeho balíku a ověřte si tak, kde se právě nachází.

PPL a PPL ParcelShop

Dodání zboží do 24 hodin od podání v rámci České republiky. Zboží si můžete vyzvednout přímo na vámi vybraném výdejním místě PPL (PPL ParcelShop).

Podívejte se, kde je vaše nejbližší pobočka PPL ParcelShopu

Nákup nad 1300 Kč - poštovné ZDARMA v rámci celé ČR

Proč je moje zásilka v PPL Parcelshopu?

Dopravce se snaží doručit Vaše zásilky včas. Po prvním neúspěšném pokusu o doručení mohou být automaticky doručené do odběrných míst. Prosíme o jejich vyzvednutí v co nejkratším čase.

Kde se právě nachází moje zásilka?

Navštivte www.ppl.cz a do pole Sledování zásilky zadejte číslo Vaší zásilky.

Jak si mohu přesměrovat zásilku na PPL Parcelshop?

Navštivte www.pplbalik.cz a upravte doručení zásilky na Váš nejbližší Parcelshop.

Zásilkovna a AlzaBoxy

Zboží si můžete vyzvednout přímo na vámi vybraném výdejním místě Zásilkovny, v Z-BOXu nebo AlzaBoxu.

Podívejte se, kde je vaše nejbližší pobočka Zásilkovny

Nákup nad 1300 Kč - osobní odběr v rámci Zásilkovny zdarma.

Kolik času je na vyzvednutí zásilky

Na výdejních místech je standardní úložní doba 7 dnů a prodloužení je možné o 14 dnů. U zásilky, uložené v Z-BOXu, máte na vyzvednutí 2 kalendářní dny. Prodloužení je možné maximálně o 1 den na celkové 3 kalendářní dny. Zásilky uložené v AlzaBoxu je možné vyzvednout do půlnoci následujícího dne od doručení zásilky. U doručení do Alzaboxu není možné prodloužit úložní dobu. Během vánoční sezóny může být úložní doba a možnost jejího prodloužení dočasně upravena.

Jak je zákazník informován o pohybu zásilky

O pohybu zásilky budete dostávat pravidelné notifikace nebo ji můžete sledovat pomocí trasovacího čísla, které obdržte od Zásilkovny na https://tracking.packeta.com/cs/tracking/search nebo v aplikaci Zásilkovna.

Jak probíhá vyzvednutí zásilky?

Jakmile kurýr doručí zásilku na výdejní místo nebo do AlzaBoxu/Z-BOXu, obdržíte informaci prostřednictvím e-mailu, SMS a/nebo notifikaci v aplikaci Zásilkovna, ve které naleznete autorizační kód. Tento kód sdělíte obsluze na výdejním místě, naklikáte na displeji umístěném na AlzaBoxu, nebo si Z-BOX otevřete pomocí aplikace Zásilkovna. Po zadání kódu se otevřou dveře schránky, v níž se nachází vaše zásilka.

Jak zaplatím zásilku

Zásilku zaplatíte bezhotovostní platbou přímo v e-shopu, hotově či kartou na výdejním místě. Zásilku zaslanou na dobírku lze taktéž zaplatit v aplikaci Zásilkovna (v případě vyzvednutí zásilky na dobírku v Z-BOXu a AlzaBoxu je potřeba ji uhradit pomocí aplikace před vyzvednutím). Platba v hotovosti ani platba kartou v AlzaBoxu není možná. Terminál zabudovaný do AlzaBoxu slouží pouze pro zákazníky Alzy.

Co se stane, když zásilku nevyzvednete?

Po uplynutí úložní doby bude zásilka vrácena zpět odesílateli. Tento proces nelze změnit.

Jaké jsou maximální možné rozměry zásilek?

Maximální rozměry zásilky přepravované do výdejního místa jsou: maximální délka jedné strany zásilky je 120 cm a maximální součet všech tří stran (výška, šířka, hloubka) zásilky je 150 cm. Maximální rozměry zásilky v Z-Boxu a AlzaBoxu je 43 cm x 33 cm x 58 cm (šířka x výška x hloubka).

Co s poškozenou zásilkou, jak reklamovat poškození či ztrátu zásilky nebo jejího obsahu?

V případě viditelného poškození má zákazník na výdejním místě právo odmítnout převzetí zásilky. Pokud byla převzata poškozená zásilka, případnou reklamaci lze řešit prostřednictvím webového formuláře.

Zásilkovna – Expresní doručení v rámci Ostravy

Při objednání do 11:00 ve všední dny je možné doručení kurýrem ještě týž den v čase mezi 18:00 - 21:00 hodinou. Expresní dodání je možné v rámci Ostravy - města. Kurýr bude příjemce před dodáním kontaktovat. V případě nezastižení nechá zásilku na nejbližším výdejním místě a pošle vám o tom zprávu.

Expresní doručení se týká těchto PSČ:

70030, 70200, 70300, 70800, 70900, 71000, 71100, 71200, 71300, 71500, 71600, 71700, 71800, 71900, 72000, 72100, 72200, 72300, 72400, 72525, 72526, 72527, 72528, 72529

Cena:

109 Kč + 39 Kč v případě dobírky (u objednávek nad 1300,- je doručení zdarma).

Termín expedice:

Objednávky přijaté do 11:00 hodin expedujeme ještě týž den, objednávky přijaté po 11:00 následující pracovní den.

Způsoby platby

Twisto - Prohlédnu zboží a platím do 30 dnů

Odložená platba - Platbu provedete do 30 dní od nákupu na účet firmy Twisto payments a.s.

Jak to funguje? Celý nákup si objednáte a zaplatíte až za 30 dní od expedice zboží. Nezaplatíte nic navíc. Zboží Vám doručíme a sami si pak vyberete, jak zaplatíte. Platit můžete bankovním převodem, kartou online nebo hotově na kterékoliv poště nebo terminálu Sazka. Pokud Vám to ani za 30 dní nebude vyhovovat, platbu si můžete o dalších 30 dní odložit. Službu provozuje Twisto payments a.s., která Vám na email uvedený v objednávce, zašle platební údaje. Platbu neposíláte nám, ale na účet Twisto payments a.s. S případnými dotazy ohledně platební metody se prosím obracejte na zákaznické centrum Twisto payments a.s. 222 70 33 33 nebo dotaz@twisto.cz. (Tato platební metoda není podmíněna registrací uživatele v e-shopu. Osobní údaje uživatele jsou pro e-shop flagranti.cz anonymní). Všeobecné obchodní podmínky služby Twisto zde.

Dobírka

Platba na dobírku znamená, že za zboží platíte ve chvíli, kdy jej převezmete od přepravce. Přesný termín dodání Vám pošleme emailem. K zásilce bude samozřejmě přiložen odpovídající daňový doklad (jsme plátci DPH).

Platba na dobírku lze využít s touto formou dopravy:
  • Česká pošta - Balík na poštu
  • Česká pošta - Balík do ruky
  • Přeprava kurýrem
  • Zaslání zboží na výdejní místo Zásilkovna, do Z-BOXu nebo AlzaBoxu (v případě vyzvednutí zásilky na dobírku v Z-BOXu a AlzaBoxu je potřeba ji uhradit pomocí aplikace před vyzvednutím).
Platba převodem na účet

Jedná se o bezhotovostní úhradu předem na náš bankovní účet číslo: 9157952/0800.

Po odeslání objednávky Vám bude do 24 hodin na Vaši emailovou adresu zaslána zálohová faktura. Při platbě převodem jako variabilní symbol použijete číslo zálohové faktury, které je shodné s číslem vaší objednávky.

Po přijetí Vaší platby na náš účet zboží vyexpedujeme (pokud je zboží skladem) na Vaši adresu a přesný termín dodání Vám potvrdíme na email. K zásilce bude samozřejmě přiložen odpovídající daňový doklad (jsme plátci DPH).

Cena za platbu převodem na účet:
  • Zdarma

Tento způsob platby může prodloužit dodání o 2 dny.

Online platba kartou

Po výběru možnosti online platba kartou budete přesměrování na zabezpečenou stránku – platební bránu, prostřednictvím ní pak platba proběhne.

Akceptujeme platební karty: MasterCard, Maestro, MC Electronic, VISA, Visa Elektron.

Po přijetí Vaší platby na náš účet zboží vyexpedujeme na Vaši adresu a přesný termín dodání Vám potvrdíme na email. K zásilce bude samozřejmě přiložen odpovídající daňový doklad (jsme plátci DPH).

Cena za online platbu kartou:
  • Zdarma
Platba na výdejním místě v Ostravě

V naší kamenné prodejně můžete zaplatit hotově i kartou.

Akceptujeme platební karty: MasterCard, Maestro, MC Electronic, VISA, Visa Elektron.

Twisto splátky

Twisto nyní nabízí také nákup na splátky, který můžete využít i na našem eshopu. Podmínkou je registrace na www.twisto.cz a do 5 minut budete mít vlastní účet na Twisto. Nakupte u nás nad 1 500 Kč, zvolte platební metodu „Twisto pay – prohlédnu zboží a platím do 30 dní“ a dokončete nákup. Nákup ihned uvidíte ve svém Twisto účtu, pak už zbývá jen počkat, až se status transakce změní na „aktivní“. Na svém Twisto účtu pak můžete nákup „Rozložit do splátek“. Pokud se rozhodnete rozložit si jej do tří splátek, bude to bez úroků, bez navýšení a s možností je kdykoli splatit dřív.